• افلام سكس تبادل زوجات محارم xnxx حقيقي

    كملة لقصصى مع زوحتى وحكايتنا الجنسية حقيقة ومن حياتنا اللى بنعيشها لكن المرة دى مع حناتى وحمايا كانت مراتى بتتناك من اخوها وانا بنكهم الاتنين وف يوم وانا بنيكها قلتلها تخيلى انك امك وقومى بكل حركاتها وانا بنيكك واتكلمى كانك هية وبالفعل مراتى هيجتنى وخلتنى مولع ونكتها يومها 3 مرات خلصنا بتقلى انته هايج ع ماما اوى كدا قلتلها كدا وبس هموت وارفعها ع زوبرى المتناكه هايجة اوى امك يالبوة قلتلى تعرف انا بقى نفسى ف ايويا بجد مش كلام زوبرة طويل وبيهيجنى لمه بشوفه قلتلها اية رايك تخلى ابوكى ينيكك وانا انيك امك قالتلى ازاى ياناصح هتبقى مشكلة قلتلة لا عادى انا هلعب ع امك وانتى تلعبى ع ابوكى قالت ماشى بس ازاى بردة هنبات هناك بكرة وكان بكرة دة خميس يعنى هنصحى ع الجمعه وساعه الظهر ابوكى هينزل هعمل انا تعبان مش نازل وانتى تنزلى السوق تمام تمام وسيبى الباقى عليا وبالفعل وحصل ولمه نزلت انا كنت نامى وعرفتنى ان امها لسة نايمه قلتلها تمام اوى وقمت داخل ع امها الاوضة كان القميص رافع لحد نص فخادها وهية مدملكه كدا شبة هياتم وجسم هياتم ونسوان البلدى بتوع زمان داخل عريان وقمت طالع ع السرير وهية مشفتنيش لسة ورافع القميص وفتحت رجلها من ورا عشان كسها يبان ليا من ورا وقعدت الحس ودى بتعمل اية يامحمد اول مرة تمص كسى اة حلو اوى نيك كمان بلسانك دهلة جوا كسى مش قادرة ما انته طلعت حلو اهة شكلك بتهيج ع سيرة احمد جوز بنتك وهوة بينكنى يا ما نفسى انتى بتلحس حالل كدا وهوة يمص بزازى قلتلها انا احمد يا حماتى اتخضت وجت تلف نفسها وتقوم كنت رافع رجلها الشمال لفوق بقت ع جنبها خالص بس رجلها الشمال فوق وقمت داخل بزوبرى راشق كان كسها غرقان وقعدت ارزع وهية مش مصدقة انتة سمعتنى قلتلها اة سمعتك يالبوة وعارف انك جعانه وعايزة تتعشرى فكسك وبقك وبزازك ومسكت بزازها وهاتك يامص وهية اة اة حاسب استنى ومال حنان فين قلتلها ف السوق متقلقييش يامتناكه خايفة من بنتك دا انا هنيكك معاها وقمت رازع وهية وتوحوح نيكتى ياجوز بنتى نيك حماتك الشرموطه اة اى كسى كسى اة مش قادرة هموت نيك كمان اى اى اى براحه متضربنيش طيزك تجنن ياقحبة فينك يامحمد تشوف جوز بنتك وهوة فاشخنى ازاى نيك حماتك كمان اة اة بنزل يا احمد بنزل وقامت مسكانى جامد وتبوس ف شفايفى قوى وهديت نمت فوقها وزوبرى لسة ف كسها مشدد وع اخرة كنت واخد ربع فياحرا وربع ترامدول عشان اعرف اكيفها بنت القحبة قالتلى قوم يلة نزل قبل ما حنان تيجى ولا محمد قلتلها متقلقيش وقمت محسس ع فخادها وانا نايم فوقها من الجنب كدا ورافع طزيها لفوق ومدخل ايدى حضن طيزها ورافعها وقمت رازع بعبوص ف طيزى وزوبرى ف كسها وهية بتعنل اية قلتلها هنيكك من طيزك وارفع وادخل البعبوص اوىوقمت رافع طيزها اوى بقت نايمه ع كتفها وحكيت مخدة نحت طيزهاوهاتك يارزع وقمت شايل زوبرى ومحركه ع فتحه طيزها وقمت راشقه مرة واحدة دى شدتنى ومسكتنى من ضهرى وعتعض ف رقبتى وتبوس جامد وانا احشر اوى هموت تحتك يا احمد ودزوبرك مدوخنى ومعدتش قادرة تاخد نفسها وانا بدخلة واطلعه بسرعه قوى وهية تقلى قوى وحطت 3 صوابع ف كسها بقت بتتناك من طيزها وكسها وانا انيك واقلها عايزة كنان يالبوة ايوة ياروحى يا عيونى عايزة اية عايزة جوز بنتى يعشرنى ويخلينى شرموطته قلتلها بس كدا والخول جوزك مش عايز يتناك هوة كمان العرص دة دة خول زوبرة طويل ع الفاضى انما زوبرك ملينى كدا ومخلينى علقة ومتناكه انا روحى ف جوز بنتى حبيبى اة ياقلبى نيك حماتك الهايجة اللى نفسها فيك من زمان متعنى بزوبرك متعنى بلبنك وقمت شايل زوبرى ومنزل ع بطنها ونمت عليها ببوس ف شفيفها وبتقولى نش مصدقة نفسى وقمنا استحمينا مع بعض ونكتها ع الواقف ف الحمام ونزلت ف بقها كمان مرة
    سكس امهات - صور محارم - افلام جنس - فيديو سكس امهات - فيديو سكس اغتصاب - سكس محارم 2020 - سكس امهات 2020 - افلام سكس HD - رقص سكس - سكس فرنسي - سكسي ايراني - سكس جديد
    قعدنا ف الصاله عادى مراتى جت وشوية وحمايا جة واتغدينا وكلة دخل اوضتة يريح شوية فحكيت لمراتى ع كل حاجه قلتلها دورك قلتلى ازاى بقى قلتلها شوية وهقول للمك عايزك ف كلمه ع ااسطح وانتى تشتغلى ع ابوكى وتخلية ينيكك مش هعرف قلتلها يعنى اية قالتلى كفاية انته اتمتعت بس هتبقى صعبة مع ايويا قلتلها خلاص سبيها عليا قلتلى ازاى قلتلها اقلعى وجايلك وطلعت ببص من خرم الباب ع حمايا وحماتى لقيتها نايمه ف حضنه وبتلعب ف زوبرة وهوة هايج وع اخرة قمت خبطت وبصيت فحمايا قال مين قلتلة احمد ممكن ماما بس دقيقة عايزها ف موضوع وببص قلها اطلعى لحبيب قلبك يمكن ينيكك وضحكت ومسك زوبرة جامد وهوة قفش بزازها اوى وطلعنا ع الصالة نتكلم اول ما طلعت بوستها قلتلها وحشتينى مش مسحمل تكونى ف حضنه وبعيدة عنى وانتة كمان ياحبيبى وقمت زنقها ف الحيطة ونبوس جامد وقافش ف بزازها وهية خلاص قلتلها عندى فكرة بس محتاج مساعدتك قلتلى خير قلتلها عايز انيكك قدام حمايا قلتلى صعب قلتلها بصى بس انا هخش حالا هنيك حنان وانتى تخشى تسخنية وقوليلة ما حسة الواد احمد بينيك حالا ونفسى اشوف حنان بتتناك تيجى نتفرج ونسخن كدا عليهم قلها وانا نفسى انيك البت دى لفت وادورت هتنيك بنتك ياراجل قلها وفيها اية ما انتى عايزة جوز بنتك اة طب ما تيجى ونسخن مع بعض وانته تنبك البت واحمد ينيكنى قلها ازاى ولو اتحرجم قلتلة تعالة بس يمكن يكون بينيكها وكان عبنى ع خرم الباب وطيت ع حنان وانا بنكها كانى ببوسها قلتلها امك وابوكى بيتفرجوا علينا شوية وسخنت قلتلى نكنى اوى اة وصوتها بدا يعل نكنى اوى يا ببابا نيك بنتك اة هموت ع زوبر ابويا وغجاة لقيت حماتى فتحت الباب وقالعه ملط وبنغير كلام شدتنى من ع حنان ونامت فوقى وحطت زوبرى ف كسها ع طول وقعدت علية وطالعه نازلة وعينى ع حنان وابوها دخل نزلت لية البنطلون ومصت زوبرة وهوة يغمض عينة ومسكت طيزة من الجنب وتدخل زوبرة ف بقها حامد وتمص وامها كالعه نازلة ع زوبرى وتصوت اة نيك اوى نيك حماتك قدام جوزى الخول حمايا سمع كدا ولقيته بينزل ف بق حنان زتقلة لحق وقعدت تمص وحطت صابعها ف خرم طيزه زوبرة وقف لقبت حنان بتقلة شايف ماما بتتناك ازاى عايزة اتناك زيها نكنى افشخ بنتك انا لبوة اوى وهموت ع زوبرك حماتى تقلها خدية مفيش منة فايدة بطل خلاص ونامت ع ضهرها وحمايا دخل يرحشر زوبرة فيها اوى وطالع نازل عليها لقيت حماتى قامت وقعدت بكسها ع بق حنان وهية قايمه قلتلى نيكه عشان تكسر عينه وتبقى حبيبى ع طزدول حته لو مش هينيك حنان حماتى قاعدة بكسها ع بق حنان ووشها لحمايا اللى نايم ع حنان بينكها وبزها ف بقة وانا جيت من وراة قعدت العب ف طيزة بيقلى بتعمل اية بنجرب عشان تتمتع حماتى قلتلة ركز هنا بس وقمت طلعت ركبتة ونكته وهزة قلب شرموطة نكنى يا احمد اة اة لقيت حماتى بتقلى نيك اخر شرموطة ف العيلة نيكة اوى عايزينة يتنتع ومسكت بزازها من قدام وقاعد انيك ومراتى هايجه ع اخرها وحماتى بتنزل ف بقها وحمايا بينزل ف كس حنان وانا بنزل ف طيزة وفد مستمرين ع كدا
    سكس عائلي - سكس اغتصاب - سكس مصري - نيك عربي - سكس عربي - سكس محارم - سكس حيوانات