• في البداية احب اعرفكم باني القصة دي حصلت ولسة مستمرة الي اليوم
    انا اسمي محمد متجوز من 5سنين عندي 35سنة
    اتجوزت جواز عن حب وبحب مراتي وهي بتحبني .
    مراتي عندها تلات اخوات بنات كلهم متجوزين قبلها رحاب ورشا ورضا ومراتي
    صحبة القصة هي أيوة فعلا برافو عليكم رضا .
    من بداية الخطوبة واحنا أنا وهي عالطول هزار وضحك مع بعض وعالطول كلمنا كله مع بعض وانا كنت بروح لخطيبتي زيارة كل اسبوع وكنت باروح في اليوم الا هي هناك بس علشان بحب القاعدة معها ومع خطيبتي وفي يوم وانا هناك كانت هي هناك أنا كنت في الاوضة وهي في الاوضة التانية وانا داخل الاوضة وهي كانت مطلعه بزازها وبترضع بنتها وشوفتك اجمل بز ابيض شمع والحلمة كلها في بق بنتها فضلت واقف اتفرج وبعدين دخلت عليها وهي بتقولي أية جت أمتي وانا رحت رايح عليها ورحت شدد رأس البت من بزها وشفت اجمل حلمة وهي بتقولي يارخم البت بترضع البت رجعت مسكت الحلمة تاني في بقها وانا برضو أشد راسها وطلعت الحلمة تاني وهي بس بس سببها ترضع بقي وانا مش ساكت وعامل أشد واتفرج وهي بطل رخامة وجيت بشد وهي أقلت أحلة اي وجسمها اترعش بقلها في أية بتقولي غضت الحلمة بسننها يا رخم وجعاني اووي اوووي رحت شدد رأس البيت تاني قصص سكس .
    ورحت حاطط ايدي وماسك الحلمة بصباعي وقتلها مهي مافيش فيها حاجة أية لقتها بصت يعنيها علي وشي ووشها احمر اوي وانا كان زبري وقف علي الاخر لقتها نزلت يعنيها علية وراحت ضحكة وبتقولي طيب اخرج برة بقي واخلص واتجوز ياعم انا كنت جايب أخري وزبري وقف اوي اوي وهي راحت مدخلة بزها في الهدوم بس بطريقة هيجنني اكتر رحت رايح عليها ودخلت ايدي في صدرها بسرعة وطلعت بزها وهي مصدومة ورحت حطت الحلمة علي شفيفي ورحت بيسها لقتها راحت بعداني بايديها وبتقول روح يا مجنون أخرج واناخفت وسبتها ومشيت .
    ومن اليوم دة كل حاجة اتغيرت بين وبينها 180درجة .خرجت قاعد برة وجسمي مولع نار نار وخطبتي كانت قاعدة عمالة تكلمني وانا ولا معها
    ورضا كانت لسة في الاوضة مش خرجت وانا هجنن واشوفها وأشوف تعبيرات عينها الا شفتها لما الحلمة كانت في بقي لقيت رحت برفان جامدة اوووي وهي خارجة ولبسة ترنج ناار ضيف اوي اوي ومحزق علي كسها ورسمة في البنطلون رسم

    سكس حيوانات - صور سكس مصري - تحميل صور سكس  - مشاهدة صور سكس  - صور سكس حيوانات  - مشاهدة نيك حيوانات  - بورنو حيوانات - كلب ينيك مدام - محارم مصري  - محارم عربي  - تحميل افلام سكس - نيك حصان .
    ودة كان جديد في لبسها وكسها كان من النوع الطخين وانا زبري رجع وقف اكتر من الاول وهجت بطريق جامدة جداااا وبقيت ابصلها تبص في الناحية التانية وتبص في الأرض اجننت اكتر وخطبتي اعقدة مستغربة سكوتي خفت تعرف أو تشك ولحسن الحظ قامت تعملي شاي هي خرجت من هنا ورضا راحت بتقولي أية الا انتا عملتة دة أنا عاملة افكر اذي تعمل كدة رحت قايل ليها صعبتب علية قلت ابوسلك حلمة بزك لقتها بصت في الأرض وسكتت رحت قاعد جنبها وقلت ليها بصوت واطي وكل هيجان عليها هي لسة بتوجعك ورحت ماسك بزتها بايدي براحة اوي لقتها اترعشت جامد وراحت بعدة عني وبتقولي انتا مجنون هنروح في داهية قلت ليها أنا مش عارف مالي حتي بصي ورحت مطلع زبري من البنطلون لقتها بصت علية وعضض شفايفها وراحت قامت تجري من الاوضةانا كنت هتجنن من هيجاني ولا بعملة وكنت عايز احط زبري في اي حاجة بس اهدي الوجع دة خطبتي جت قاعدة معاية وانا هايج اوووي لقتها بصت هي كمان وسكتت خالص من هيجاني قلتلها تعرفي أنا بحبك اوي لكن لو قلت ليكي علي حاجة مش هتوفقي صح قالت حاجة أية رحت ماسك شفيفها وهات يامص خطبتي بقت تبعدني ومش عارفة وعلشان بنحب بعض سكتت وانا عمال بمص في شفايفا لقيت رضا وقفة بتتفرج رحت عامل حركة مجنونة اكتر ورحت مطلع زبري ومسكت ايد خطبتي تلعب في زبري خطبتي خافت وراحت بعداني عنها وكانت هتخىرج تجري خفت تشوف رضا مسكت أيدها وقعدنا وانا نزلت ورحت البيت هتجنن علي رضا من بعد الا عملتة ولا شفتو من رسمت كسها .
    رحت متصل اشوف هترد ولا لاءلقته بتقولي الووو بس بمحن اووي وصوتها نفسة عالي عملت عبيط بقولها مالك بتنهجي لية كدة قالت لاء مافيش كنت بظبت الشقة قلتلها وانا هموت واظبتك انتي راحت ضاحكة جامد بتقولي انتا النهاردة مجنون رسمي بجد قلتلها خلصتي بتقولي خلصت أية انتا اتصلت خلتني وقفت رحت بقولها ابعتهولك هوة يخلص الكلام بتقولي هوة مين قلتلها زبري راح نفسها بقي سريع اوي وسكتت خالص وسماع صوت النفس بس بقولها رضا رحتي فين وانا مش سامع غير صوت النفس بس وبعدين سمعت اااااة كبيرة وهدوء بقولها الف سلامة عليكي من الاة راحت قفلة السكة سبتها ورحت نايم وانا هتجنن عليها لقيت تلفوني بيرن برقمهارحت بقولها الو بتقولي معلشي التليفون جة علي خدي فصل بقولها ولا يهمك بتعملي أية قالت ولا حاجة خطبتك نامت هي وأمي وانا برضع البت قلتلها طيب والحلمة لسة وجعاكي اجي ابسهالك تاني قالت لاء دي الحلمة التانية ورحت ضحكة بقولها لية هي لسة وجعاكي راحت بتقولي لية هتيجي تبوسها يا سافل تاني قلتلها حالا اكون عندك بتقول لاء خفت حطة عليها كريم وبدعكها بايدي رحت قافل ومتصل فديو وزبري قبل ماهي تفتح هيفرتك البوكسر لقتها مش ردت رحت اتصالات تاني لقيتها فتحت بس وشها هو إلا باين وحطه صباعها علي بوقها علشان اسكت ولقتها سابت التليفون وراحت تجيب حاجة وهي بتاخد التليفون الكاميرا جابت بزازها الاتنين برة قميص النوم الا هي لبسة تخيلوي كدة بياض عالي اوي علي قميص اسمر أنا عين كانت هتخرج وفي ثواني مقدرتش اسيب زبري جوة البوكسر رحت محررة منه وهي معبال لبس السماعة ومسكت البيت وحطتلها الحلمة في بقها كنت حفظت بزازها الاتنين وكل دة هجنن وأشوف باقي جسمها بالكامل وعمل ادعك في زبري هي بتقول هاي سمعني وانا تايه في جمال بزازها الا الاتنين برة هي حددت بلها راحت رفعا التليفون علي وشها وبتقولي ينهار ابيض ينفع كدة قلتلها هوة فعلا ابيض وابيض اوي أية دة لقتها بتقولي هوة انتا شفت أية بقي قلتلها شفت اجمل بزاز في الدنيا راحت ضحكة وبصت بعيد بعيونها وراحت سكته
    رحت بقولها رضا يابت يالهوي بزازك جميلة اوي بس عايز اشوف الحلمة والكريم عليها علشان اطمن أنها خفت بتقولي خفت خفت ياسافل وبس بقي لحسن هقفل قلت اتكلم معها عن جوزها وهيجي من السفر امتا وكدة اصلو الغبي بيسب الفرس دة ويسافر وبيجي كل تلات شهور اسبوع وقلت احسن تقفل بجد واخسرها .
    بقولها هو وليد جاي أمتي راحت بتقولي دة لسة هينزل كمان شهر ونص قلتلها حمار كبير راحت ضحكة جامد اوي وقالت **** يخربتك صحيت البيت بقلها طيب اديها البزة تاني بس مش الحلمة بتاعتي لقيتها ابتسمت وبتقولي هي بقت بتاعتك قلتلها ايون مش بستهالك وكانت بتوجعك من العضه راحت بتقولي ومين السبب مش انتا ولقيتها غيرت بتقول ثواني وحطت التليفون وانا شايف خيال بيتحرك وايد بتدخل وطلع البزة الا بستها واعقدت بالبيت والحلمة في بقها وانا هتجنن وأشوف البزاز تاني لقيت الا بتقول رحت فين وبتنهج لية كدة قلتلها أية نفسي مضيقك لقتها سكتت بتقولي احلى حاجة صوت النفس بيموت مش صح كدة قلتلها هوة بيتعبك قالت موت ولقيت نفسها بقي عالي ذي واكتر ولقيتها بتقول ااأاة اي اي براحة بس قلتها براحة بالهوي أكني حد ركبها وزبرو في كسها رحت بقولها أية مالك بتقول اصلها مسكت الحلمة وهي لسة بتوجعني من الصبح بقولها اديها البزة التانية وهي لقتها بتقول ااة بس بطريقة افجر من الاولى رحت بقولها يابنتي اديها الحلمة التانية بتقولي بصراحة عجبني وجعها اوووووي أنا قلت اضرب علي الحديد وهو سخن بقولها انتي شفتي الصبح صح بتقولي هوة أية قلتلها زبري راح نفسها بقي عالي اكتر بتقول اااااة بقولها عجبك بتقول أنا بقول اااااة بقلها هوة بيوجعك اوووي كدة قالت اوي اوي اوي بس بطريقة النيك وأنها بتتناك وعيونها مسبله خالص قلت أسخنها اكتر ورحت بقولها انتي بتحبي توضع أية ورحت بعتلها صور فيها الاوضاع وانا يكلمها وقتلها شوفي انهي رقم وانا شايف عنيها بتروح ونيجي ومقفولة خالص ونفس عالي جدا رحت قبلة 1/5/7 قلت ااااااة لقتها راحت هي كمان مطلعة اة كبيرة رحت باعت لية صور سكس بالاوضاع الا قالت عليها وصور متحركة كمان لقتها بقت تقول اة اة اة اة حرام عليك انتي غريب اوي النهاردة قلتلها لية أنا غلبان ورحت بعتلها مقطع نيك بوضع من الأوضاع لقت نفسها راح خالص وصوتها بيترعش قلت رضا وريني بزازك اطمن عليها راحت بتقولي بصوت مش طالع اصلا وجعني اوي اوي قلتلها سلامتهم وريني كدة وانا امسكهملك وادلكهم وهما هيخفو خالص لقتها بتزل الكاميرا وترجع ترفعها فوق تاني وأخيرا شفت شق البزاز بقولها يالة يا قلبي وريني بقي ورحت نافخ بنفسي قالتلي بس بس نفسك بيموتني يا حمادة بس بس ولقيت اجمل بزاز ادامي علي الكاميرا وبيتحركو اوي وصوت النفس عالي جدا قلتلها بالهوي الحلمة حمرة دم ووقفة امسكيها بصباعك كدة رحت مسكها بتقولي كدة قلتلها امسكي بزك كله بايدك يالة ادعكي براحة خالص وخدي الحلمة بين صوابعك يالة وهي بتنهج اوي وهي بتعمل كدة ومعاية رحت قيلها اقفلي جامد علي الحلمة وانتي بتدعكي بزك راحت قالت اااااااااااة مش قادرة ااااااااااااااة. اي اي قلتلها أية كسك بيوجعك قلتلي اوي اوي نار من الصبح اااااااااااة اي اي وافته بتدعك بايدها التانية في كسها رحت منزل الكاميرا علي زبري هي شافتة ورحت مصوتة بمحن جامد اوي وقالت عايزة اتناك بقي زبرك حلو اوي اوي أنا قلتلها عايز انيك عايز ارضع حلمتك عايز ادخل زبري في كسك براحة اوي اوي وارزع جامد بزبري في كسك لقتها بتنهج وبتترعش اوي وعماله تنتفض ونفسها عالي اوي رحت بقولها ادخل زبري في كسك يا رضا قالت بسرعة نيكني اووووووي رزع جامد جامد قلتلها ورين كسك عايز امصة وامسكة وانيكة اوووي اووووي وهي اة اة ورحت منزلة الكاميرا علية شفت احلي كس احمر ومالين اووي وعرفان من العسل وايدها علية وعمله تدعك جامد جامد اااوي قلتلها كسك جميل كلة عايز يتناك أ نا جاي انيكك قالت بسرعة ابوس ايدك
    رحت قافل معها ورحت البس بسرعة علشان انيك رضا بقي .
    يالة نكمل الجذء الا جاي ونعرف. أية حصل في كس رضا

    صور سكس - صور سكس متحركة - حصان ينيك بنت  - كلب ينيك بنت - سكسي حيوانات - نيك كلاب - سكس حيوانات اونلاين - صور سكس فنانات  - صور سكس سحاق - نيج حيوانات  - تحميل صور سكس - سكس حيوانات .


  • فى البداية أحب أعرفكم أن الحكاية دى حقيقيه وحصلت فعلا فى صيف سنة 2009 أعرفكم بنفسى أنا أسمى أحمد وعايش مع أمى و أخويا الصغير و والدى مسافر بره مصر بيشتغل فى الخليج وعمرى أى سنى حاليا 18 سنة و امى 44 سنة و اخويا 13 سنة و عايشين فى إحدى أحياء القاهرة المتوسطه أنا كنت أقرأ وأسمع كتير عن جنس المحارم و قصصه كانت بتهيجنى وبتثيرنى أوى لكن عمرى ما فكرت فى أمى من ناحية الجنس غير لما حصل موقف بالصدفة و هو كنت فى أحدى المرات بتفرج على ألبومات الصور القديمة العائليه فى البيت و لقيت صورة لأمى و هى بترضع أخويا بصراحة منظر بزازها جننى مع أنى كان ليا علاقات كتير و شفت كتير أوى بس عمرى ما شفت صدر بالجمال ده كبير و مدور ساعتها أتجننت و بتاعى وقف جامد أوى و بقيت أمارس العادة السريه على الصورة كتير و بقى شكل بزازها مسيطر على تفكيرى و أبتديت أراقبها وهى بتغير هدومها و قدرت أشوفها أكتر من مرة عريانة و أمى قصيرة شوية و بيضه أووووووووى و عليها بزاز كبيره وحلماتها بنى غامق ونافره و طياز ها تجنن أوى و جسمها مشدود يعنى جسمها يدى أن سنها أصغر من كده بكتيرأبتديت افكر فعلا أزاى أنيكها و خصوصا أبويا مسافر و أكيد هى محتاجة تتناك وأكيد كسها هايج على الزبر و دى حاجة هتسهلى موضوعى و بقيت أفكر أعمل لحد ما جتلى فرصة أحنا عندنا شقة تانية و كنا بنوضب فيها و نجدد فيها حاجات بويات و حاجات كده كانت الشقة خلصت و كان المفروض أنا و هى نروح نرتب شوية حاجات فيها هناك و ننظفها بعد ما العمال خلصت نقاشه وسباكه وحاجات مشابهه لكده وأتفقت مع أمى هسبقها و أنها تحصلنى على هناك بس قبل ما أروح أخذت شويه فلفل مطحون حاميين وروحت أستناها فى الشقه وعديت على الصيديله و جبت منها هناك حبوب لعلاج البرود الجنسى للسيدات حاجة كده زى الفياجرا بس حريمى و طلعت على الشقة و بعد ما روحت على الشقة

    سكسامهات - محارم روسي - تحميل افلام نيك - سكس اخ واختة - نيك حيوان - صور سكس اخوات - صور سكس امهات .سكس حيوانات أليفة - صور سكس عربي - السكس - مشاهدة سكس حيوانات - نيك حيوان - سكس حيونات اونلاين - سكس - صور سكس مصرية .

    فتحت دولابها و مسكت كل هدومها وسختها بوية و حاجات من اللى كان العمال شغالين بيها ما عدا قميص نوم واحد فقط كنت أنا بحبه أوى عليها لون اخضر كده و حمالات و قصير و كان بيبين صدرها كله تقريبا وحطيت فى كلوتها من قدام بسيط من الشطه الحاميه وقعدت كأن مفيش حاجه أستناها وشوية و جت و وضبنا الشقة و خلصنا و كانت عاوزة تاخد دش دخلت تشوف الهدوم لقتها كلها متوسخة قلتلها لما كان العمال بيحركو الدولاب أتفتح و كل اللى فيه وقع اتوسخ و ملاقتش غير القميص ده تلبسه والكلوت ده المهم دخلت أستحمت و طلعت لبساهم وعملنا سندوتشات و أكلنا و أنا كنت طحنت الحبوب و حطيتها فى العصير شربنا العصير و قعدنا نتفرج على التليفزيون و بعد شوية أبتديت ألاحظ أن حركة أمى بقيت كتير و عمالة تحك قوى ناحيه بتعها كسها وتحط رجل على رجل و تضم رجلها هنا عرفت أن الشطه أبتدت تحرقلها كسها وأبتدت تشتغل فأبتديت أهرج معاها و أقولها مالك ياأمى فيه حاجه تعباكى ولا أيه مالك مش على بعضك ليه لقيتها فجأه راحت قيلالى روح سخنلى ميه وشوفلى حاجه أقعد فيها مش قادره ومن غير متتكسف منى عملت نفسى مش فاهم قلتلها مالك ياأمى قلتلى أسمع الكلام بسرعه وراحت قايمه رافعه القميص ومنزله الكلوت ولقيت لمعان غير طبيعى فى كسها وحسيت بأحمرار بين الشفرتين ولقيتها فى قمه هيجانها روحت عملت نفسى بهزر معاها ومش فاهم و أبتديت أزغزغها و وسط ما أنا بهرج معاها خبطت أيدى فى محبس الستيان فأتفك و شفت أحلى صدر فى الدنيا كانت أول مرة أشوفه ولقيتها جريت على الأوضه لما حست جسمها كله أتعرى قدامى وروحت وراها الأوضه لقيت أمى طبعا أتلخمت و أتكسفت أوى وقلتلى ياأحمد أنت أبنى ومش عارفه فى أيه فى الكلوت عملى حرقان فى ؟؟ وسكتت مكملتش كلامها روحت ضاحك وقلتلها تحبى أجبلك حاجه من الصيدليه مطهر قلتلى لأ و أنا بصراحة كنت متنح من هول منظر جسمها وكبر بزازها وهيجانى على كسها وسكتنا انا وهيه وكأننا سكرانين وفوقت على صوت أمى بتقلى مش فادره حرقان جامد ولقيتها نطقت كلمه كس وحسيت بالدنيا بتلف وبتدور بيا وغير قادر على الصمود والوقوف على رجلى اول ما سمعت امى بتقلى كس روحت متجرأ عليها وقيلها جسمك جميل قوى وتعالى ياأمى أشوف أيه اللى حرقك فى كسك وكملت كلامى وأنا بقرب منها ناحيه بزازها وأمسكتهم فى أيدى وهى لم تمانع وهى مازالت على حكه فى كسها بكلام زى أحح نار قلتلها ده على كده أنا كنت حمار و مش بفهم فسألتنى ليه ؟ رديت عشان مكنتش برضى أرضع من صدرك و أنا صغير مفيش حد بيفهم يسيب صدر بالجمال ده هى أتكسفت أوى و أنا كملت فى كلامى و قولتلها لسه حسه بحرقان قلتلى أوى نار مولعه شطه قلتلها ده أنا لو تجيلى فرصة أرجع عيل و أرضع منك ومن بزازك مش هسيبك أبدا فجأتنى قالتلى ليه كل ده قولتها لو جتلى الفرصة أنى أرضع منك تانى مش هسيبك أبدا و قعدت ألف و أدور و أعيد نفس الجملة لحد ما لقتها بتقولى للدرجة هما عجبينك بزازىو نفسك ترضع منهم قولتلها اه , قلتلى و لو حققتلك أمنيتك ؟ قلتلها نفسى قلتلى طب روح جيب الفوطه وبلها ميه وتعالى حاول تنضفلى من تحت جايز أبرد وهخليك ترضع بزازى بس ده بينى و بينك و حلفتنى انى عمرى ما هقول لحد و فعلا جبت الفوضه مبلوله لقتها جت قعدت على الكنبة ورايحه راجه لورا ومفرجحه وراكها ورجليها وفتحتلى كسها على اخره وقلتلى بالقوطه المبلويه أمسحلى كسى من بره وجوها احسن مولعه نار ولما مسحتلها كسها بالفوطه حسيت بكسها بينزل سائل لزج أبيض ممزجه بلون أصفغر خفيف قوى و فجأتنى وطلعت صدرها من من القميص وأنا مكنتش مصدق نفسى روحت مقرب عليهم و قعدت أبوس فيهم و أمصمص فى حلمتها و أقفش فيهم و قعدت على كده كتير و كنت حاسس بصوت هيجانها و هى عمالة تتأوه شوية و حاولت أقلعها القميص و أحط أيدى على كسها راحت مزعقالى وقلتلى مش طايقه حاجه عليه تلمسه و سابتنى و قامت و دخلت الحمام و قفلت على نفسها هنا أنا حسيت أن كل أحلام راحت وفاقت ورجعت لصوابها وطبيعتها المعتاده وخرجت بعد فتره من الحمام وحسيت كأنها اخدت دوش حمام حتى هديت وشعرت بالراحه والمهم قلتلى يلا نلبس ونروح الشقه التانيه علشان اخوك لوحده وفعلا روحنا ومن التعب والهيجان اللى كنت انا عليه مارسا العاده السريه ونمت زى القتيل لتانى يوم وتانى يوم الصبح جت أمى صحتنى و صبحت عليا و لا كأن فى حاجة حصلت شوية و سألتنى لو عاوز أفطر قلتلها عاوز أشرب لبن فقلتلى مفيش فى البيت لبن و لو عاوز أنزل أشترى قلتلها أنا عاوز لبن من بزازك لقتها بصت و أبتسمت و جت ناحيتى و طلعت صدرها و أنا بينى و بين نفسى قلت هى هتسيب نفسها المرة دى مسكت صدرها و قعدت أبوس فيه و أرضع و برده أول ما حاولت أحط أيدى على كسها قلتلى أيه اللى بتعمله و سابتنى و قامت و فضلنا ساكتين لحد الغدا أكلنا و كل واحد ساكت هى متعودة بعد الغدا بتخش تنام ساعة و هى متعودة تنام على ظهرها مش على جنبها المهم أنا كنت قاعد فى الصالة مولع و على أخرى و كنت يعنى لو رسيت أنى هغتصبها هعمل كده كنت خلاص على أخرى شوية و دخلت عليها الأوضة لقيتها نايمة و رجليها مفتوحة شوية و القميص عشان قصير أوى لما نامت أترفع شوية فبقت فخادها كلها باينة أنا معرفش أزاى ركبت عليها وبقيت بين رجليها و موسع الأندر بتاعها و بلحس كسها اللى يجنن و بجد أحلى كس فى الدنيا هى صحيت على المنظر مستحملتش لقتها بتصوت أاااه أاااه بتلحس حلو أوى يا أحمد عمر ما أبوك لحسه قبل كده تجنن و أنا كل ده مركز بس ألحس كسها و من كتر هيجانها و محرومة من الزبر والنيك بقالها فتره من ساعه ما أبويه مسافر جابت شهوتها مرتين و أنا بلحس كسها بس شوية و لقتها راحت شدتنى و جابتنى على جنب السرير و راحت منزلالى الشورت و قعدت تدعك فى زبرى ورحت مطلع بزازها و قعدت أمصمص فيهم و أرضع منهم جامد و رجعت تانى ألحسلها كسها جامد و هى خلاص مش قادرة و عمالة تصوت أاااه و أنا مركز و بلحسلها كسها لحد ما لقيتها بدأت تشخر وبتصوت وتقلى دخله بقى فى كسمك بقى دخله أرحمنى و دخله وأنا مصدقت روحت قايم و روحت حاطت زبرى كله مرة واحده راحت شهقة شهقه عاليه و مصوتة بجد لحد دلوقتى فاكرها و قعدت أنيك فيها و هى تقلى أنت ياخول اللى حطيلتى الشطه أمبارح فى كلوتى وخليت كس ولع و تصوت و أنا أنيك و هى جابتهم كتير أووووى و فضلت أنيك فيها لحد مقربت أنزل لبن زبرى قلتلى أوعى تنزل جوه فى كس وروحت منزلهم على بطنهاو دى كانت أول مرة أنيك فيها أمى و كانت أحلى نيكة و أحنا دلوقتى بقلنا سنة و كام شهر سوا كأننا عاشق و عشيقته و بنعمل كل حاجة و بنعمل حاجات غريبة أوى

    سكس حيوانات - صور سكس - تحميل سكس - سكس نت - نيك حيوانات - سكس كلاب - سكس حصان - سكس - نيك حيوانات - صور سكس - صور نيك - تحميل سكسي .


  • هذه قصة البداية الفعلية للدياثة أنا ومرتي حبيبتي...
    شرحت بالقصة السابقة كيف بدت حكايتنا مع الشرمطة والدياثة صار عندي هاجس انو خلي مرتي تنتاك قدامي ما يكون تخيلات وحكي أثناء الممارسة لحتى اجى اليوم المنشود.. زارني احد الأشخاص من الأجانب اللذين يعيشون في الدولة التي نعيش فيها كان شاب وسيم ومهضوم كانت السهرة عبارة عن مازا ومشروب وعشا طبعاً مرتي سهرانة معنا وكانت لابسة فستان قصير نوعاً ما لفوق الركبة باكتر من شبر... بعد اكتر من ساعه من صار المشروب ياخد مفعول وزاد المزح بين الكل صارت تقوم تجيب التلج وغيرو من المطبخ المفتوح على الصالون وترجع وتتقصد يوقع شيئ من أيدها على الأرض وتطم تجيبو ليرفع الفستان ويبين اول طيزها وقسم من كسها وتقعد بالجهة المقابلة للضيف وتفتح رجليها بحركات على أساس أنها غير مقصودة وأنا لا أرى شيء بدأت الاحظ انتفاخ بنطاله يعني صار ممحون على مرتي بس شفت هيك استأزنت ودخلت الحمام بعد شوي ناديتلها سألتها لي عبتعملي هيك قالت عجبني وبدي حققلك حلمك وانتاك اتفقنا على أنو اعمل حالي سكران ونام منشان يكون الموضوع قدامه خيانة وليس دياثة... شلحت السترينغ اللي لابستو وحطيت ايدي بكسها لاقيتو سابح من الشهوة وهيي تقلي بدي انتاك من واحد ثاني وركبلك احلى قرون انا كتييييير انمحنت من حكيها رجعنا الصالون وصارت تفتح رجليها وتفرجي على كسها انا تضاهرت السكر و رحت المطبخ اجهز للعشا و هيي راحت صارت تبوسو ومسكتلو أيدو وحطتها بكسها وصار يدخل اصابعو ويشيلهم وانا عبسمع صوتها وهيي عبتكتمو على أساس لحتى جابت شهوتها على أيدو واجت تساعدني بالمطبخ حطت ايدها بكسها وبعدين حطتها بتمي قالتلي دوق.. ضيفك جبلي ضهري بأيدو وبعد شوي بدو ينيكني انا انجنيت من الكلام ومنظرها وهيي ممحونة تقلي بسرعة لأنو ما فيي انطر اكتر كتييييير

    سكسامهات  - محارم روسي  - تحميل افلام نيك - سكس اخ واختة  - نيك حيوان - صور سكس اخوات  - صور سكس امهات .

    ممحونة وبدي انتاك تعشينا وشربنا آخر كأس دفعه واحدة هون انا عملت حالي سكران و مو داري عن شيئ ونمت هيي طفت الضو وخلت الإنارة الخافتة وراحت قعدت بحضنو وبلش يبوسها ويلعب بصدرها ويلحوسو وهيي تزيد محنة فكتلو البنطلون كان ايرو تخين وطويل نوعاً ما بس أكبر من ايري صارت تمصو وتتفنن هيي محترفة بكل أشكال السكس تمصلو ايرو وبيضاتو لحتى جابهم بتمها بلعتهم وضلت تمصلو اياه لضل قايم شلحت الفستان نامت على ضهرها ووجها لعندي وصار يلحس كسها ويدخل اصابعو لحتى جابت اكتر من مرة هوي يقولها نوصي صوتك احلى ما يفيق زوجك هيي تقلو بس يشرب بينام وما بيعود يحس على شي لتاني يوم تتأوه وتصيح من المحنة تقلو نيكني ما في اتحمل بعد نيك كسي نيكها لهالشروموطة نيك الممحونة نيك المرا اللي عبتخون زوجها وهوي نايم نيك مرت الديوث العرصا وهوي ايرو فايت طالع من كسها جابتهم اكتر من مرة ناكها بكل الوضعيات احلى شي لما اجت لجنب الكنب اللي انا قاعد عليه وعامل حالي نايم حطت وجها قدام وجهي وهيي راكعة عالارض وهوي عبنيكها ويضربها على طيزها وهيي تحكي بدينتي تقلي مبسوط خليتك تصير ديوث انا مرتك حبيبتك عبتنتاك من واحد تاني ضل ينيكها لجابتهم على كسها وبطنها قالتلو لبيس تيابك وفل وبكرا اتصرف مع زوجي عادي ولا كأنو صار شي جابت محرمة مسحت الحليب من بطنها وصارت تضحك بصوت عالي وتقلي ابو قرووووووون قوم شوف الشرموطة اللي عندك هلق خلصت نياكة وما شبعت تعال نيكني بعد صارت تبوسني وتقلي دوق طعم اير واحد ثاني على تم مرتك نزلت الحس كسها كان في بقايا الحليب عليه وهيي تقلي نضف كس مرتك الشرموطة من حليب واحد تاني يا ديوثي لحست كسها وبطنها اللي عبيلمع من الحليب لحتى جابتهم بتمي تقلي شراب متل ما انا شربت حليب البطل تبعي ونكتها احلى نيكة بحياتي بكل الوضعيات والأشكال وهيي تحكي وتصيح وتسبني لجبتهم بكسها اللي صار احمر احمر ومنتفخ من كترة النيك بعديها دخلنا اتحممنا ونمت وهي بحضني تقلي انت احلى حدا بشوفو بحياتي لأنك بتحققلي كل شيء انا بحبو فقنا الصبح وانا بعدني ممحون من اللي صار نكتها نيكة صباحية حلوة وكملنا حياتنا بشكل عادي وطبيعي حب وتفاهم وانسجام وصرنا نخطط لمشاريع سكس مستقبلية بحكيلكم اياها بقصص تاني.....
    عطوني رأيكم ازا عجبتكم قصتنا لكمل الباقي...

    سكس حيوانات أليفة - صور سكس عربي  - السكس  - مشاهدة سكس حيوانات  - نيك حيوان - سكس حيونات اونلاين - صور سكس مصرية  .


  • Alfred Kinsey concluded that any research based on the emotional aspects of sex would be too subjective and open to personal interpretation. He chose to use responsiveness as an objective measure of sexual activity. Measuring physical phenomenon is a very natural male perspective on sexual function. Kinsey acknowledged that this quantitative approach to his research resulted in omitting a more qualitative assessment of sexualityفيديو سكس.

    When we suggest that a couple spends some sexy time together, the inference is that they engage in genitally focused activity. We tend to define sex and sexy in the way that men understand these words, in terms of eroticism. But women can find spending time with a lover cuddled up on the sofa watching a sentimental film, very sexy. They may also find it sexy spending time having a romantic dinner. A woman does not get the same emotional fulfilment from sex that men do. But that does not mean that a woman cannot enjoy sex. A woman can appreciate many aspects of sensual pleasuring because she does not have men's pressing need for orgasm.

    Sexual activity is any behaviour that is directed towards achieving orgasm. But if we consider the person giving oral sex and the person receiving (vaginal or anal) intercourse, even though they are not aiming to orgasm themselves, their behaviour is still sexual. So the role of facilitating another person's orgasm is just as sexual as being the person who has an orgasm.

    There is an aspect of sexual pleasure that is uniquely defined by orgasm. It is the satisfaction of obtaining a sexual release, together with the muscle spasms and relaxing aftermath that go with a good orgasm. Men have a natural advantage because they experience orgasm more commonly than women do. But men lose out in other ways that only women can appreciate.

    Because of their sex drive, men naturally assume that the function of sexual activity is to focus on the genital stimulation that leads to orgasm. They assume that women respond as they do and that women seek genital stimulation above all else. But genital stimulation is only pleasurable if you are aroused and women are not aroused (enough to orgasm) with a lover.

    Men think they're sexual because they have an arousal cycle that ends with grunts and ejaculation of semen. But they miss the enjoyment of sensuality, the emotional pleasure, the needing and the loving, touching and feeling. It's all over in a flash; until the next time. Women's sexuality involves a desire to spend time with a lover enjoying affectionate companionship.

    When a woman loves another person, she is typically motivated to demonstrate her affection by kissing and caressing a lover's body. She is not aroused by and so not motivated to stimulate a lover's genitals as a man is. But if she knows that genital stimulation pleases a lover she may offer it.

    Sexual activity (alone or with a partner) can include psychological (emotional and erotic) and physical (sensual and genital) stimuli that may be delightful but that do not necessarily result in orgasm. This issue is vital in appreciating the confusion over female orgasm. Men's responsiveness means that male sexual release is a priority but women don't need orgasm.

    Men approach sexual activity (alone or with a lover) already aroused and so stimulation leads to orgasm. Women are not spontaneously aroused and so stimulation does not guarantee orgasm. Therefore, women often engage in sex without ever having an orgasm. A woman accepts that she does not orgasm so she hopes to enjoy more general sensual pleasuring with a lover.

    Two things need to happen. First a man has to work out what keeps a woman happy outside the bedroom. This involves non-sexual intimacy and caring behaviours, including sympathetic listening, taking an interest in her concerns, demonstrating affection giving support, admiration and respect.

    فيديو سكس - السكس - افلام مص الزب - السكس حيوانات - سكس حيوانات HD - سسكس نسوانجي - سكسس - نيك حصان .

    Secondly a couple needs to invest time and effort in their sexual pleasuring. They should plan a 'sex session' once a month. A man should invest in some accessories such as sex toys and porno movies. A woman needs to give some directions on what she thinks might work. Movies need to have some story content to be interesting for women. Women are embarrassed about such things so a man needs to be patient and willing to experiment. On an ad hoc basis couples could also plan some quickies for variety by changing the venue for intercourse to the shower or outdoors, for example.

    فيديو سكس - تحميل افلام جنس - فيديو سكس مصر  - مشاهدة نيك محارم - سكسعرب  - سكس حيوانات كرتون - تحميل نيك اجنبي  - تحميل مقاطع سكس .


  • في مره بعد ما اول مره بينا يجي بشهر و نص و كنا اخدنا على بعض انا و هي و الكسوف اتشال ما بينا كلمتني في التليفون و قالتلي ان عندها مش هيبقوا موجودين بعد يومين و انها هتجيلي تقضي معايا اليوم و كنا بقالنا كتير ماتقبلناش علشان الظروف و معرفش اليوم ده ليه سألتها على شعر كسها و قالتلي انها مشالتوش من اخر مره كانت عندي و انه طول شويه و انها هتشيله و تظبطه بس انا قولتلها لا انا عاوز اشوفه و هو طويل و سيبيه من غير حتى ما تساويه الاول ماكنتش حابه بس وافقت لما انا اصريت

    المهم اليومين عدوا و انا مستنيها على نار و بصراحه كانت وحشاااني فشخ و لقيتها بتتصل و قالتلي انها خلاص بتظبط نفسها و جايه و بعد شويه رن جرس الباب واول لما فتحت طبعا اخدتها في حضني و بوسنا بعض و من كتر ما هي وحشاني ما حستش بنفسي غير و انا بلفها و اسندها بوشها على الحيطه و خليتها توطي لقدام شويه و رفعت التيير الطويل اللي كانت لبساه و نزلتلها البنطلون و فتحتلها الكاش مايوه اللي لبساه و نزلت الشورت اللي انا لابسه و محستش بزبري غير و هو بيغوص جوا كسها و مسكتها من وسطها و يادوب اخر ضهرها كان باين و بدأت ادخل زبرري و اطلعه في كسها و هي عماله تقولي ما تصبر طيب انت مستعجل ليه كده و انا عمال اقولها وحشتيني و كسك وحشني و هي بدأت تقولي و انت كمان يا حبيبي وحشتني بس ما تيجي ندخل جوا و انا مش عارف اوقف نيك في كسها اللي بقى غرقان فشخ و هي بدأت توحوح و تتأوه اه اه اااااااااه اح و بدأت تقولي زبرك وحشني اوي ااااااااااااااااااااااااااااااااااااه نيكني كمان و انا بقيت ادخل زبري و اطلع اسرع و احسس على ضهرها و اقفش في طيزها و رفعت هدومها لحد لما الستيان بتاعها بان و رفعته من على بزازها اللي بقت مدلدله و بقيت ادعك في بزازها و اقفش فيهم و انا شغال نيك زي ما انا لحد لما قربت انزل طلعت زبري و جبته عند فتحة طيزها و نزلت عشرتي على طيزها و انا عمال اضغط بزبري على الفتحه و بصراحه انا كنت ناوي انيكها من طيزها اليوم ده باي طريقه و انا طبعا ماطولتش في النيكه دي و نزلت بسرعه لاني كنت على اخري و زي ما قولت كان بقالي كتير ماقبلتهاش .
    المهم بعد ما خلصنا و لفيتها اتشعلقت في رقبتي و يخرب عقلك مش قادره اقف هو انا حمل الكلام ده قولتلها ده انتي ام الكلام ده قالتلي بس ليه الاستعجال ده بوستها و قولتلها كنتي وحشاني قوي قالتلي طيب و دلوقتي قولتلها وحشتيني اكتر

    مقاطع سكس حيوانات - سكس كلاب  - سكس حصان - سكس حمير  - نيك حيوانات - تحميل سكس حيوانات  - تحميل نيك حيوانات  - مشاهدة سكس حيوانات  - صور سكس نضيفة - صور طياز ، صور كس ، صور بزاز ، صور زب ، صور سكس شراميط - صور سكس عربي -صور سكس متحرك ، صور محارم ، نيك متحرك ، صور نيك .
    المهم دخلنا قعدنا مع بعض و شربنا حاجه و اتكلمنا شويه و بعدين قولتلها مش يالا بينا ولا ايه قالتلي يالا ايه قولتلها عاوزك ترتبيلي السرير جوا و انا بضحك و هي كمان قامت ضاحكه ضحكه بشرمطه كده و قالتلي خلاص استنى هاقوم اخد دش بسرعه و ماتجيش غير لما اناديلك ...
    شويه و لاقيتهاا بتنادي عليه دخلتلها اوضة النوم لاقيتها واقفه على ركبها على السرير و كانت لابسه قميص نوم اسود ابن حرااااااااااام فشيخ و ماكنتش لابسه اي حاجه تحته و بزازها كلها باينه و كسها باين و انا قلعت كل هدومي و في ثواني كنت في حضنها و بدأنا نبوس بعض و بقيت ابوسها من رقبتها و الحسلها عند ودنها لحد لما نيمتها على ضهرها و انا فوقها بين رجليها و عمال ابوسها و افرش في بزازها و بعدين نزلت بلساني على حلمتها و فضلت الحسها و اخدها في بوقي و ادعك بزازهاا و هي اهاتها ابدت تعلى و نفسها بقى عالي و انا عمال ادعك اكتر و بعدين بدأت انزل شويه شويه لتحت لحد لما وصلت عند كسها و كانت سايبه شعرتها مش طويله اوي فعلا بس كانت موجوده و مش عارف ليه هيجتني فشخ كسها حتى و هو عليه شعر حلو فشخ بردو المهم قعدت ابوسها من بطنها و سوتها علشان هي بتغير من الحته دي و فعلا بدأت تتلوى و تضحك بشرمطه و تقولي علشان خاطري بلاش الحته دي و انا الحس بلساني و هي تتلوى اكتر لحد ما بقت تمسك راسي و تقولي و حياتي بلاش مش قادره فانا نزلت لكسها تحت و بدأت الحس حوالين كسها و ابوس في فخادها و مره واحده لحست كسها كله من تحت لفوق فلاقيتها شهقت شهقه جامده كده و انا على طول اشتغلت لحس في كسها و زنبورها و هي شغاله اااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااااه يا احمد حلو اوي و كنت كل شويه ادخل لساني جوا كسها و اشرب من مية كسهاا اللي طعمها حلو فشخ و شويه شويه بدأت انزل لتحت شويه و اجيب خرم طيزها بلساني و اطلع على كسهاا تاني لحد لما بقيت حاسسها راحت خالص و سايحه فشخ و بقيت افشخلها رجلها لفوق كده و الحس اكتر و بقيت طالع بلساني من طيزها لكسها و قصدت اني اطول شويتين علشان اسيحها خالص لحد لما لقيتها بتترعش رعشه صغيره كده و صوتها علي اكتر و بقت عماله تقول ااااااااااه اممممممممممم ااااااااااااااه حلو اوي مش قادره اااااااااه اححححححح خليتها تلف على ايديها و رجلها دوجي لقيتها بتقولي طيب مستعجل ليه كانت فكراني خلاص هنيكها بس انا رجعت الحسلها تاني بس من ورا و ركزت اكتر اني الحس خرم طيزها و هي بقت تصرخ من كتر الهيجان و تشد في الملايه و بقت عماله تقولي مش قادره يا احمد ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه ااااااح كفايه نيكني بقى و انا فضلت الحسلها و اكتر لحس في خرم طيزها لحد لما بقت سايحه خالصه و بقيت حاسس انها هيغمى عليها المهم هنا سبتها و نمت على ضهري و هي لفت تبوصلي و كان وشها شكله حلو فشخ و مهيج فشخ و هي بتبوصلي كده و خلصانه و قالتلي ايه اللي انت عملته ده قولتلها ايه انا عملت حاجه قالتلي اومال لو عملت كنت موتني بقى قولتلها حلو ولا لا قالتلي الصراحه حلو اوي و نزلت على زبري و اخدته كلها في بوقها و بدأت تمصه و تلحسه من فوق لتحت و كان احساس لسانها و هو ماشي على زوبرري فشيخ الصراحه و نزلت على بضاني اخدتها في بوقها و تمصها و تلحسها بلسانها و تدعك زبري بايديها و هي بتاكل بضاني حرفيا و بقيت هايج فشخ و زبري بقى مليان لعاب من بوقها و بضاني غرقانه و من كتر الهيجان قومت شديتها و رفعتها على زبري و هي مدت ايديها و مسكته و عدلته و قامت نازله عليه و من كتر ما كان مبلول دخل كله مره واحده و هي طلعت اه بنت متناكه و بدأت تطلع و تنزل على زبري و انا ماسكها من وسطها و زبري شغال طالع داخل في كسها و شديتها عليا و قلعتها القميص اللي لبساه و اخدتها في حضني و مديت ايدي و بقيت ماسكها من طيزها و سرعت حركة زبري اكتر و هي اهاتها بقت اكتر و الهيجان بقى زياده فشخ و بدأت امد ايدي اكتر لحد لما صباعي بقى عند طيزها و بقيت بلعب فيها من برا لحد لما لاقيتها هي بتقولي العب هنا اوي فانا بقيت ارزع بزبري اكتر و بدأت اضغط بصباعي على خرم طيزها اكتر و هي اهاتها بتعلى و كل اللي على لسانها نيكني كمااااننن نيييييييييك يا احمد اكتر نيييييييك ااااااااااااااااااااااه و انا شغال زي ما انا زي كده

    و بعدين قومتها و نيمتها على ضهرها و جيت فوقها و دخلت زبري في كسها او بمعنى اصح حشرته كله مره واحده و اخدت رجلها و رفعت رجلها عليها كده و ركبت فوقها و بقيت ادخل زبري للاخر زي كده

    صور سكس شراميط - صور سكس عربي - صور سكس اجنبي ، صور كس ، صور بزاز ، صور زب ، صور طيز ، صور نيك ، صور محارم ، صور سكس متحرك - صور سكس HD - سكس حيوانات جديد - سكس كلاب ، سكس حصان ، سكس حمير ، كلب ينيك بنت - افلام نيك حيوانات .

    المهم فضلت ارزع فيها و هي توحوح و تتأوه بصوت عالي لحد لما كنت حسيت اني خلاص هجيب عشرتي فقومت من عليها و نزلت على خرم طيزها و هي كانت شبه غايبه عن الوعي و فضلت الحس خرم طيزها اللي كان غرقان اصلا و العب بصباعي و هي بدأت تقولي حرام عليك انا مش قادرهاااا ااااااااااااااها يا احمد هتموتني اااااااااااااااااااه و هنا بدأت ادخل صباعي في خرم طيزها واحده واحده و بقيت بلعب بصباعي في طيزها من جوااا و هي بقت تقولي ااااااااااااااه حلو ده اااااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااه اه ااااااااااااااح ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااح و انا شغال لحس في كسهاا و لعب في طيزها و كسها طعمه بقى فشيخ مكان النيك اكتر ما هو فشيخ و ريحته كلها نييييييييييك و بعدين قومتها تاني على ايديها وو رجلها دوجي و لحست خرم طيزها تاني و بدأت ادخل صباعي تاني فقالتلي لا خلي بالك بقى علشان بدات توجعني قولتلها متخافيش هتتعودي دلوقتي و فضلت ادخل صباعي و اعضها عض خفيف كده من طيزها و الحس في خرمها و بعدين قولتلها بقت احسن قالتلي هي لسه بتوجعني بس حلو اوي ده قومت مدخل زبري في كسها و انا صباعي لسه في طيزها و بدات انيكها تاني بس براحه و هي بقت تقولي حلو اوووووي كمااان ااااااااااها كمان يا احمد كماااااااااان و انا بنيك براحه كل ده ... و بعدين قولتلها ثواني و جبت علبة كريم من على التسريحه و رجعتلها تاني و هي زي ما هي و حطيت حتة كرييم على خرم طيزهها فقالتلي ليه قولتلها عاوز ادخل صباع تاني قالتلي لا مش هأستحمل قولتلها سيبيلي نفسك و متخافيش و رجعت زبري تاني في كسها و دخلت صباعي تاني في طيزها و دخلته و طلعته شويه و بدأت ادخل صباع تاني و زبري جواها و تقريبا مبحركوش و هي بدأت تقولي بيوجعوا الصباعين مع بعض قولتلها واحده واحده هتتعودي و فضلت ادخل الصباعين و اطلعهم و بعدين طلعتهم و حطيت حتة كريم تاني قالتلي كفايه صباعين مش هستحمل تلاته انا قولتلها لا ما هو المره دي مش هتبقى صوابعي و جبت زبري عند خرم طيزها و بخضه قالتلي لا مش هينفع و عمري ما هاستحمل قولتلها لا انتي بطل و هتستحملي متخافيش قالتلي لا بلاش كفايه بصباعك قولتلها و يرضيكي زبري يزعل و بعدين هو مش بصباعي عجبك جربي و لو معجبكيش بلاش قالتلي هاتبهدل و مش هستحمل كل ده و انا زبري عمال احركه على طيزها و اضغط بيه على خرمها و هي بتقولي احمد بجد مش هستحمله بدأت اضغط اكتر بزبري و هي بدأت تتوجع و انا اضغط اكتر و هي عماله تقولي مش قادره لاااا مش مستحمله خااااااالص و انا ضغطت اكتر لحد لما راس زبري دخلت جوا طيزها و هي صرخت بصوت عالي اااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااه يا احمد هموت من الوجع قولتلها خلاص يا حبيبتي عدى و باقي تكه و هتتعودي عليه و هي بقت تتأوه و عماله تقولي هتموتني يا احمد مش قادره ااااااااااااااااااااااه مش مستحمله و انا مثبت زبري مبحركوش و قمت تفيت على طيزها من بررا و بدأت احرك زبري براحه اطلعه سنه لحد لما يبقى خلاص هيطلع خالص و ادخل راسه تاني و بدأت ازود حته حته و كان احساس ابن متناكه فااااااااااجر طيزها حلوه و ضيقه و سخنه فشخ من جوا و ماسكه على زبرري و هي بقت شبه بتعيط و تقولي بيوجع اوي كفايه علشان خاطري كفايه و انا هنا طلعت زبري و منظر خرم طيزها و هو مفتوح مكان زبرري كان فشيييييييييييييييييخ قولتلها ايه بقى قالتلي لا مش عاجبني و وجعني قوي قومت بايسها من خرم طيزها و قولتله خلاص هتتعودي و هيعجبك قالتلي لا مفيش هاتعود مفيش تاني اصلا قولتلها تصدقي عيب شرموطتي تبقى مش قد نيك الطيز ( هي بتهيج فشخ لما بشتمها ) قالتلي بجد مش قادره استحمله قولتلها خلاص نجرب مره كمان لو مرتحتيش مش هنعمل تاني و انا بحط حتة كريم حلوه و رجعت زبري تاني اللي دخل بسهوله شويه المره دي و هي بدأت تتأوه تاني و انا بدخل زبري براحه لحد لما دخل للاخر و بدأت انيكها في طيزها براحه و هي عماله اااااااااااه اااااااه يا احمد بيوجع اوي اااااااااااااااااااااه و انا شغال براحه و شويه و بدأت اسرع حركة زبري و انا عمال اقولها طيزك حلوه اوي يا لبوه طيزك جامده نيك يا متناكه و شويه شويه بقيت اسرع حركة زبري لحد لما لقيتها مدت ايدها من تحت و بقت بتلعب في كسها ساعتها عرفت انها متكيفه و انه بقى عاجبها فبقيت اسرع النيك شويه و قولتلها ايه احلو ولا ايه قالتلي هو بقى حلو بس طيزي هتموتني فانا طلعت زبري و قولتلها نامي على جنبك و نمت و راها و دخلت زبري تاني في طيزها من ورا و بدأت انيكها تاني في طيزهاا و انا بقفش في بزازها بس للاسف ماطولتش لاني كنت خلاص على اخري فسرعت حركة زبري و بقيت برزعه في طيزها و هي بقت بتصوت ااااااااااااااااااه اهاااااااااااا اهاااااا ااااااااااااااااااه يا احمد براحه ااااااااااااااااها هموت ااااااااااه و بتلعب في كسها لحد لما زبرري انفجر بمعنى الكلمه جوا طيزها و انا طلعته و نزل و فضلت احكه في كسها من برا و هو بينزل و جبت كمية لبن عمري ما جبتها و هي عماله توحوح و تتأوه اااه اهاه اااااااااااح و نفسها بدأ يهدى قولتلها ايه حلو يا دوده قالتلي هموت مش قادره بس هو انت بتعمل حاجه مش حلوه و لفيتها و اخدتها في حضني و احنا نايمين على السرير و مسكت زبري بايديها و قالتلي انت عارف يا احمد ان يمكن في الاول كنت خايفه و مكنتش عاوزه يحصل بينا حاجه بس دلوقتي انا حاسه معاك بمتعه عمري ما حسيتها في حياتي و بتخليني اعمل حاجات عمري ما تخيلت اعملها قولتلها و انا اول ما بدأنا كنت واخد الموضوع انتقام بس انا دلوقتي بحبك و مستمتع معاكي متعه عمري ما حسيتها
    اليوم ده و هي مروحه ماكنتش عارفه تتحرك من طيزها و لما كلمتني بعدها قالتلي انها كانت مش عارفه تقعد و لا تدخل الحمام من الوجع بس يومين و الوجع راح و بقيت بنيكها في طيزها

    نيك 2022  - سكس 2022  - قصص نيك - قصص محارم - قصص سكس  - نيك محارم  - تحميل سكس  - تحميل افلام نيك - قصص سكس محارم - سكساوي - نيك حيوانات - سكس كلاب  - افلام سكس حيوانات - صور سكس - سكس حيوان - سكس حيوان - صور نيك - صور سكس - سكس نسوانجي .