• سكس انا واصحابي واخواتنا البنات


    انا عمر من إحدا حواري مدينة القاهره اعيش انا وامي واختي انا(عمر ١٨ سنه ١٧٥ سانتي في الصف الثالث الثانوي) امي(حنان ٤٨ سنه ١٦٧ سانتي مدرسة رياضيات في مدرسه ثانويه) اختي(ولاء ٢١ سنه ١٧٠ سانتي في كلية تجاره *من ابطال القصه*) بابا كان مهندس بترول توفى من ١٢ سنه في حادثة انفجار في إحدى آبار البترول ومكانش عندو غير اخ واحد وعايش برا مصر ومش بنسمع عنو حاجه احنا ساكنين في عماره ١٥ دور بابا سابهالنا واحنا عايشين على مرتب ماما ومعاش بابا وإيجارات العماره وعندنا عربية بابا وحالتنا الماديه كويسه حياتنا كانت طبيعيه جدا أمي ست محترمه ومتحشمه جدا بنصحا كلنا الصبح ونفطر وننزل نركب العربيه ماما توصل اختي للجامعه بعدين نكمل انا وهي للمدرسه وترجع هي الضهر تحضر الغدا تكون اختي رجعت من كليتها وانا رجعت من دروسي الي بعد المدرسه واوقات كنت بتأخر وناكل مع بعض بعدين امي بيجيلها طلاب عشان ياخدو درس خصوصي ف بتنزل للدور الارضي كل يوم ساعتين وترجع وساعات بتخرج تشوف صحباتها او ننزل كلنا نتعشا بره ونرجع ننام ونبدأ يوم تاني انا بقا كان ليا صاحب اسمو خالد واختو التوأم خلود انا وخالد كنا صحاب جدا ودايما مع بعض في المدرسه والدروس وخلود كانت معظم الوقت مع صحابها البنات لكن بنمشي مع بعض في الطريق واحنا رايحين او راجعين وكنا بنزاكر مع بعض ممكن انا اروح لبيت خالد او خالد واختو يجو عندنا ولاء وخلود كانو صحاب ودايما بيتقابلو وبيتكلمو ​ الجزء الأول​في يوم كانت اختي معندهاش محاضرات ف مش نازله الكليه وكنت انا وماما في المدرسه انا حسيت بتعب في بطني وصداع فاخدت اذن من مدير المدرسه وعرفت أمي اني مروح وطلعت ركبت تاكسي للبيت لما طلعت للشقه بتاعتنا الي في الدور الرابع فتحت الباب من غير ما اخبط او ارن جرس ولقيت اختي ولاء قاعده قدام التليفزيون بالسنتيان والكلوت بس واحنا كنا في اخر شهر مايو ف كان الجو دافي انا لما شفتها بالمنظر دا وقفت شويه وانا مستغرب ومخضوض انا اول مره اشوف جسمها كدا لان لبسها في البيت احيانا واسع وبكم او بنص كلم او ضيق وبكم او بنص كم بس مش بالطريقه دي جسم ابيض مشدود وبزاز في حجم حبة التفاح مغطيهم برا اسود ووراكها بيضا ومشدوده وكلوت اسود ف هي خدت بالها مني واتخضت وقالت وهي مخضوضه ولاء: انت اي الي جابك دلوقتي انا بعد ما سمعت صوتها وفوقت: حسيت نفسي تعبان واستأذنت وجيت ولاء: عرفت ماما؟ انا: اه قلتلها قبل ما اجي ولاء: طيب انت اي الي تاعبك انا: بطني تاعباني ومصدع ولاء قامت من مكانها وجات نحيتي: طب ادخل غير وانا هجبلك دوا تاخدو وتنام ويبقا اهدا شويه مش عشان شفت حتة لحمه قدامك يعني وافتكر اني اختك وضحكت ضحكه خفيفه وهي بتبص لزبي الي عامل خيمه في هدومي انا خدت بالي وانحرجت منها ولاء بعد ما مشيت وراحت نحية اوضة ماما: مكسوف من اي ياهبل انت وقالت: وراك دروس النهارده؟ انا: اه كمان تلت ساعات كدا ولاء: طيب يبقا هتنام شويه وتصحا عشان تروح دروسك انا دخلت الاوضه وانا لسه مذهول من الي شفتو وحاسس بأحساس غريب وزبي هيفرتك هدومي وغيرت ولبست تيشيرت ازرق وبنطلون ترينج اسود ورحت نمت على السرير وزبي زي ماهو واقف وظاهر بعد شويه لقيت ولاء داخله بعد ما لبست تيشيرت ابيض نص كُمُ فوق البرا ولسه من تحت بالكلوت بس وظهرت ليا طيز بارزه ومدوره وجميله وبتتهز مع كل خطوه وكان في ايدها حبوب وكباية ميه وادتني الدوا والميه وهي بتبص عليه وعلى زبي وقالت:خد دول هيريحوك ويبقا اهدا شويه وضربت زبي من فوق البنطلون ضربه خفيفه وهي بتضحك وطلعت برا نمت وانا مش عارف انسا منظرها وهي قاعده من غير حاجه تغطيها ولا قادر انسا نظراتها لزبي وهي برا او لما لمستو من فوق البنطلون وطلعت كنت حاسس نفسي عايز ادخل في حضنها وامسك بزازها وارضعهم كنت عايز احط زبي بين وراكها او كسها او طيزها بس ازاي هي ممكن ترضا وممكن تقول لماما وساعتها ابقا رحت في داهيه المهم نمت وصحيت بعدها بساعتين وكان وجع بطني خف شويه ومفيش صداع طلعت بره الاوضه لقيت ولاء وماما بيحطو الاكل على السفره ماما كانت لابسه اسدال ابيض واسع خفيف وغطا رأس وولاء كانت بنفس التيشيرت الابيض النص كم ولابسه برموا احمر ضيق لحد تحت ركبه بشويه طلعت وماما شافتني ماما: صباح الخير يا حبيبي .. عامل ي دلوقتي انا: تمام بقيت كويس بعد الدوا ماما: الف سلامه يا قلبي .. تعالا يلا عشان تاكل وتروح دروسك وقعدنا اكلنا مع بعض وكل لما ابص لولاء الاقيها تصلي وتبتسم مش عارف لي المهم نزلت ووصلت مكان السنتر بتاع الدروس وقعدت في كافيه قريب منو وطلبت قهوه وطلعت سيجاره اشربها والمفروض مفيش حد يعرف اني بشرب سجاير غير خالد صحبي بس وانا قاعد بفتكر منظر اختي وهي قاعده بهدوم داخليه وجسمها باين وشكلو يجنن ولا صوت ضحكتها ونظراتها لزبي وساعة ما ضربتو بخفه وانا نايم كنت ساعتها هايج وزبي واقف ومش حاسس بالدنيا جيه صوت من جنبي الصوت: المعلم شاف مين عشان يسرح في السجاره وبتاعو يقف بالشكل دا انا: ياعم يلعن شكلك خضيتني خالد: مالك ياعم علينا ما براحه انا: بطل بس حركات العيال دي عشان مش ناقصاك خالد: طيب متزعلش ياعم وقال: هات سجاره اديتو سجاره وولعتهالو خالد: مالك بقا انا: مالي ازاي؟ خالد: مالي ايه ياعم قاعد بتفكر في مين كدا انا: مفيش حاجه ياعم خالد: مفيش ازاي دانت كنت مش هنا اصلا وزبك واقف وحالتك حاله (وقعد يضحك) وقال: شفت مين بقا عشان تهيج كدا .. تلاقيها بسمه الي معانا صح؟ وقال: البت دي يسطا فرس بجد عليها جسم يهبل انا: ياعم مش بسمه خالد: يبقا شروق بتاعة المنيل بس انت بتقول عليها وحشه مش عارف لي انا:ولا شروق خالد: امال مالك كدا .. ماهو انا مش سايبك غير لما اعرف انا: بص هسألك على حاجه .. هو انت لما تعجبك وحده وعايز توصل ليها هتعمل اي خالد: في طرق كتيير .. ممكن ادخلها واقولها بحبك وعايز نرتبط وبعدين اقرب منها شويه شويه واجيبها في حضني او مثلا اقفشها في مكان لوحدها وانيكها بس من غير ما تشوف وشي عشان مش نتكلبش .. او ممكن امسك عليها حاجه واهددها انا: طب لو البنت دي قريبه منك؟ خالد: مش فاهم انا: يعني مثلا لو قريبه منك وبتشوفها على طول خالد: دا كدا اسهل ياعم ممكن مثلا احاول اغريها والبس ضيق يبين جسمي قدامها وكدا لو هي الي عايزاك هتدور على فرصه تقرب منك .. او ممكن تعزمها على حاجه وتحطلها حبوب تهيجها ولما الحبوب تشتغل تاخدها انت بقا وتعيش حياتك وقال: بس مش فاهم انت بتتكلم على مين انا: مفيش دا بس واحد عارفو من الفيسبوك كان بيسأل ازاي يوصل لحبيبتو وهما بيتقابلو كل يوم وكدا خالد: ودا مستعجل على اي دا انا: المهم لو هي مثلا عايزاني اعرف ازاي خالد: دا بيبان عليهم انا: ازاي خالد: يعني تلاقيهم بيبصولك وبيبتسمو .. وتلاقيهم دايما بيحاولو يلفتو نظرك بلبسهم وجسمهم .. او يبصو للزب ويحاولو يلمسوه او يهيجوك عشان يظهر .. وممكن يتحرشو بيك بس دي محتاجه جرائه انا: انت جبت الخبره دي منين ياض خالد: ياعم انا من زمان بتابع سكس وبشوف قصص فبتعلم منهم انا: طب يلا عشان نخش الحصه بدل ما نتهزأ خالد: يلا بعد ما خلصنا دروس وطلعنا كنا ماشيين انا وخالد وخلود ووصل كل واحد لبيتو وانا طلعت لقيت امي تحت مع الطلبه في حصه واختي بتزاكر في اوضتها دخلت اوضتي وغيرت وقعدت افكر ازاي اوصل لاختي من غير ما اتفضح بعد ساعه ماما طلعت وقعدنا نتعشا وكل واحد دخل اوضتو ينام وانا نمت وكل تفكيري ازاي اوصل لاختي ولاء وهعمل ايالجزء الثاني هنعرف عمر عمل اي عشان يوصل لاختو شكرا لكل واحد شاف القصه وعجبتو واي حد عندو تعليق او نقض في الاسلوب او اقتراحات انا اتشرف بيها ​ الجزء الثاني​شكرا على تعليقات الجميع اولا وبالنسبه للناس الي عايزه ميعاد تنزيل الاجزاء ف ممكن يكون مثلا تلت ايام في الاسبوع او يومين ومعلش لو كنت بطول او مفيش معاد ثابت بس غصب عني عشان ظروف الدراسه والكليه وانا اصلا في فترة امتحانات ومزنوق زنقة كلاب وبالنسبه للناس الي بتقول مش عايزه دياثه في القصه ف انا اصلا كنت عاملها وفي دماغي هتكون فيها دياثه بس عيوني للجميع هحاول اقلل من  الدياثه شويه واما الجزء الاول دا كان قصير عشان انا كتبتو في ساعه ونص بس ودا يوم الاربع الي فات يوم ٢٦\١\٢٠٢٢ ف مكانش في وقت اكملقصص سكس محارم - قصص سكس محارم - قصص نيك محارم - قصص محارم - قصص سكس مصورة - قصص سكس اخوات - قصص سكس امهات - سكس كلب - قصص سكسي - صور مص زب - صور لحس الكس .نرجع لقصتنا. . .وقفنا لما عمر نام وهو بيفكر هيوصل لاختو ازاي ونكمل من هنا : . . .صحيت من النوم على صوت ولاء ولاء: واد يا عمر ... انت يااابني ... هتتأخر وتأخرنا معاك يا كسول انا ونا نايم: سيبيني في حالي يا ولاء انا تعبان ولاء دخلت وقربت كانت لابسه بجامة نوم بني وفضلت تهز فيا وايدها فوق بطني وانا تحت الكوڤرته: تعبان مين ياض انت هتسطعبط انا بدأت اتعدل واقوم واشيل الغطا من فوقي: طيب طيب خلاص ولاء بخضه: اي دا يا متخلف انت ... انت ازاي تنام كدا انا:كدا ازاي ولاء: انت مش حاسس بنفسك؟!! انا خدت بالي اني من غير هدوم خالص: اه معلش كنا صحيت بالليل حسيت مش جايبي نوم اخدت دش ساخن ومن التعب نمت كدا ولاء وهي بتحاول تشيل عيونها من عليا ومن على زبي الي كان مستعد وقايم :طب قوم ياخويا البس هدومك عشان تفطر وتروح مدرستك انا: طيب طيب ولاء طلعت وقفلت الباب وراها وانا قمت وابتسمت وقلت في نفسي "ولسه" لاني كنت مخطط لكدا ونمت من غير هدوم وهي كدا كدا بتصحيني كل يوم ومامت بتعمل الفطار لبست بتطلون وقميص المدرسه و جبت الشنطه وطلعت قعدت وكانت امي جوا بتحصر الصحون واحنا قاعدين بدأنا حوار ولاء: مينفعش الي بتعملو دا انا: انا هملت اي ولاء: اقصد مينفعش تنام من غير هدوم او جاحه زي كدا ... لاحظ ان في غيرك في البيت انا: طب مانتي كنتي قاعده امبارح من غير هدوم تقريبا ولاء: انا مكنتش اعرف انك هتيجي بعدين انا حره طلاما مفيش حد في البيت انا: مانا حر برضو طلاما مفيش حد في اوضتي ماما وهي جايبه الصحون: مالكو يا ولاد بتتخانقو لي انا وولاء بعصبيه في نفس الوقت: مفيش ي ماما ماما: مفيش اي دانتو فاصل ليكو تكه وهتاكلو بعض ... يلا خلينا نفطر عشان اتأخرنا خلصنا اكل وقمنا وكل واحد راح لشغلو فضلت اسبوع اتعمد اظهر جسمي وزبي لولاء .. كنت بسيب باب الاوضه مفتوح وانا بغير او باب الحمام وانا باخد دش .. وبتعمد العب في زبي وانا في الحمام بس لما اتأكد انها شايفاني .. لحد ما حسيت منها تجاوب .. في الاول بتتعصب مني لما تشوف مني كدا لكن دلوقتي بقت عادي بالنسبالها لحد ما جيه اليوم الي غير حياتي في يوم اتنين واحنا بنستعد للنوم وكانت ولاء في اوضتها وانا في الحمام وماما في الصاله جيه تليفون لماما من اهلها في الشرقيه وعرفت ان اخوها حسن عمل حادثه انا ساعتها كنت طالع من الحمام وسمعت المكالمه وماما دخلت اوضتها تلبس عشان تسافر بعد ما خلصت وطلعت جات اوضتي وادتني ١٥٠٠ جنيه وقالت - ماما: انا هسافر لخالك واحتمال ابات هناك فتره خد الفلوس دي عشانك انت واختك وعرفها اني مشيت وخليها تعرف الطلبه اني مسافره ويبقا هكلمكو كل يوم انا: حاضر يا ماما تروحي وتيجي بالسلامه ماما: تسلم يا حبيبي يلا باي انا: باي ماما طلعت من الباب وانا قلت دي فرصتي .. لازم في الكام يوم دي اجيب فيهم ولاء بأي طريقه .... صحيت الصبح بدري ودخلت على ولاء الاوضه عشان اصحيها .. وكانت تحت البطانيه ولاين انها لابسه تيشيرت كد لونو وردي ناديت عليها كذا مره مردتش ف سحبت الغطا من عليها وكانت نايمه على بطنها وفارده رجل وتانيه رجل و لابسه برمودا اسود ضيق تحت الركبه وقعدت انادي عليها واهز فيها وايدي على خصرها ولاء: ياعم حل عني المنبه لسه مرنش لسا بدري انا: قومي يابت انتي بلاش كسل ولاء: يابني مش ناقصاك سيبني في حالي انا: لو ماصحيتيش دلوقتي هتزعلي ولاء: اتفلق وامشي اطلع برا انا: انتي حره طلعت على السرير وقعدت فوق طيزها وكان يفصل بين زبي وطيزها هدومنا بس وطيت ايديا الاتنين تحت بطاطها ولا: انت بتعمل اي انا: بصحيكي وحركت صوابعي قعدت ازغزغ فيها ولاء انفجرت ضحك وقامت من تحتي .. انا حضنتها من ورا وثبتها فضلت ازغزغ فيها ولاء وهي بتضحك وتصوت: بس يا حيوان بطل انا: قلتلك هتزعلي وانتي مش سدقتي ونيمتها وانا حاضنها من ورا وايدي وصلت لبزازها وبقيت ماسك فيهم وااااااااه على طراوتهم وحلاوتهم الي ماتتوصفش .. زبي قام على اخرو وبقا بين فلقات طيزها ولاء: انت بتعمل اي انا قربت من ودانها وبحنيه: بصحيكي ولاء: طب بطل بقا انا صحيت يلا سيبني انا: مش سايبك عايز انتقم منك ولاء: لي انا: عشان انتي بتصحيني كل يوم غصب عني وانا بكون عايز انام ولاء زقتني وفكت ايديا من بزازها وقامت: مانت الي كسول ومش بترضا تقوم ولاء رات نحية الباب وانا قمت حضنتها من ورا تاني وزقيت وصتي جامد وزبي بقا على خرم طيزها ومفيش غير الهدوم الي حايشاه انا: انا عيل ؟!! انتي الي جبتيه لنفسك بقا مسكت بزازها جامد وشلتها ورميتها على السرير ونمت فوقيها ولاء: سيبني ياعمر بقا انت اتجننت ولا اي وقامت من تحتي طلعت برا بسرعه وكانت بتنادي ماما انا طلعت من الاوضه وقعدت في الصاله وولاء جات بتسأل ولاء: هي ماما راحت فين انا: في الشرقيه .. خالك حسن عمل حادثه وهي راحتلو وممكن تبات ولاء: دا امتا دا انا: امبارح بالليل ولاء: وانت بقا خدتها فرصه وقاعد تمسك صدري وتدايقني .. بس هي تيجي وهقولها على كل حاجه وبعدين سألت: طب هي سابت معاك فلوس؟ انا: اها ولاء: طب هاتهم انا: لا ولاء: يعني اي لا انا: يعني لا ولاء: بطل رخامه وهات الفلوس بقا محتاجه اجيب حاجات للكليه مش فاضيالك انا: مينفعش الفلوس دي المفروض تكفينا الفتره الي ماما هتغيبهم ف مش عايزين نضيعهم .. بعدين هي سابتهم معايا انا مش انتي ف لو هتجيبي حاجه تقوليلي انا ولاء: وانت بقا هتعمل عليا راجل وتتحكم في تصرفاتي مثلا انا: راجل غصب عنك والي عندك اعمليه ولاء اتنرفزت وراحت اوضتها ورزعت الباب جامد وانا بضحك .. دخلت اوضتي لبست هدومي وطلعت وكانت ولاء لسه طالعه من اوضتها وكانت لابسه للكليه ولاء: هات ٢٠٠ جنيه انا: ليه ولاء: هو اي الي لي عايزه فلوس عشان انزل الجامعه انا محبتش ارخم عليها اكتر ودخلت جبتلها الفلوس هي نزلت وركبت تاكسي ومشيت وانا اتمشيت لحد العماره الي فيها خالد وطلعت وخبطت على الباب .. فتحتلي خلود ورحبت بيا ودخلت قعدت في الصاله .. طلع خالد من الاوضه وبيسألني: اي ياعم مش كنت بتروح في عربية امك انا: ماهو عشان انت بتنق فيها اهي سافرت وهقرفك خالد: اقرفني ياعم براحتك خلود: هي طنط حنان سافرت ليه انا: خالي حسن عمل حادثه وهي سافرتلو الشرقيه خلود: الف سلامه عليه خالد: الف سلامه ياعم .. بس جات في مصلحتنا برضو انا: اي الي انت بتقولو دا ياعم خالد: مش قصدي حاجه ياعم *** يقومو بالسلامه وكل حاجه .. انا اقصد انك هتقضي معايا وقت اكتر وكدا انا: لا مش هقعد كتير خالد: لي ياعم انا: لاحظ اننا داخلين على فترة مراجعه وامتحانات يا خالد ومفيش وقت .. غير كدا مينفعش اسيب اختي ولاء لوحدها .. انتو مش نازلين ولا اي ولا مش رايحين المدرسه صوت من ورايا: ايوا هيروحو يلا عشان اوصلكو انا: عم ايمن عامل اي(عم ايمن والد خالد وخلود ٥٦ سنه دكتور بيطري) ايمن: حبيبي يا عمر انت اخبارك اي انا: بخير الحمد*** ايمن: دايما .. يلا عشان نمشي احنا التلاته: يلا . . . رحنا المدرسه وخلصنا ورجعنا وعم ايمن وصلني لحد البيت .. طلعت ودخلت وولاء كانت لسه ماجتش .. دخلت اوضتي وغيرت هدومي ودخلت المطبخ مكانش في حاجه جاهزه وانا كنت جعان .. طلعت وقعدت قدام التليفزيون وبعد نص ساعه ولاء رجعت .. دخلت وشافتني ومتكلمتش وكملت لاوضتها .. بعد خمس دقايق قمت ودخلت عليها فجأه وكانت بتغير كانت لابسه تيشيرت واسع بكم لونو موف ولسه بتلبس بنطلون ابيض فوق الكلوت الاحمر .. اول ما دخلت هي اتخضت زعقت فيا ولاء: في اي يا حيوان مش تخبط (لبست بنطلونها وعدلت هدومها) انا: بطلي تزعقي فيا كدا انا مش عيل صغير ولاء: وحركاتك دي مايعملهاش عيل صغير انا: حركات اي هو انا عملت اي ولاء: على فكره مش معنا ان ماما هنا يبقا تعمل الي في مزاجك انا: طيب انتي حره انا كنت داخل اقولك عايزه تاكلي اي بس شكلك مش جعانه وطلعت قفلت الباب وهي طلعت بسرعه تنادي عليا ولاء: استنا يا عمر هاتلي معاك اكل انا: عمر اي بقا مش كنت حيوان من شويه ولاء: بطل رخامه بقا انا: طيب .. عايزه تاكلي اي ولاء: في محل كريبات على اول الشارع هاتلي منو حواوشي انا: طيب نزلت جبت الاكل وعديت على الصيدليه وانا راجع جبت شريط حبوب من الي بتعلي شهوة النسوان وعصير منجه عشان احط فيه الحبايه رجعت ودخلت لقيتها قاعده قدام التليفزيون ف حطيت الاكل قدامها ودخلت اغير هدومي ولبست فانيله بيضه خفيفه ضيقه نص كم والبوكسر الاسود وطلعت قعدت جمبها وبدأنا اكل وبنتكلم واحنا بناكل . . . . ولاء: هتقعد كدا مش هتلبس حاجه انا: لا الجو حلو مش ناقصه خنقه .. انتي مش هتروحي الكليه بكرا صح؟ ولاء: لا .. يوم الاربع مش فيه محاضرات سكتنا شويه بعدين ولاء قالت: هي ماما قالتلك هتبات كام يوم انا: مش قالت .. بس قالت هتتصل ولاء: طب ما نتصل احنا .. واهو نتطمن على خالك انا: طيب مسكت تلفوني واتصلت بماما وحطيتها على المكبر ماما: الو .. ايوا يا عمر يا حبيبي عامل اي انا: بخير ياماما وانتي اخبارك اي ماما: انا تمام يا حبيبي شكرا لسؤالك .. وولاء عامله اي .. هي فين ولاء: انا تمام يا ماما الحمد*** خالي اخبارو اي ماما: خالك كويس بس هيطول شويه في المستشفى ولاء: ***يقومو بالسلامه .. انتي هتيجي امتا ماما: كمان تلت ايام كدا يعني على يوم اللسبت الصبح هكون في البيت انا: تيجي بالسلامه يا حبيبتي .. وحشتينا ماما: وانتو كمان وحشتوني يا حبايبي .. يلا خدو بالكو من نفسكو ومتنسوش مزاكرتكوقصص سكس ساخنة - سكس مني زكي - قصص سكس خالتي - قصص سكس محارم - قصص سكس مصورة - قصص نيك محارم - قصص محارم - قصص سكس اخوات - قصص سكس امهات - صور سكس امهات - تنزيل سكس حيوانات . انا وولاء: حاضر يا ماما ماما: يلا باي انا وولاء: باي قفلت الخط انا: باين على صوتها الزعل ولاء: فعلا انا: هتشربي عصير؟ ولاء: ماشي دخلت المطبخ وجبت كاستين كبار وصبيت العصير وحطيت في واحده حبايه وقلبتها كويس وطلعت اديتها كبايتها واتأكدت انها شربتها كلها .. بعد شويه قمت وجبت فلاشايه كان عليها افلام عربي واجنبي وصلتها في الشاشه واخترت فيلم اجنبي رومانسي وكنت مختارو عشان كان فيه شوية كوميديا ولقطات +18 ولاء: هتفرجنا على اي كدا انا: دا فيلم لسه نازل جديد وشكلو جامد الفيلم بدأ طبيعي جدا وكان كل ربع ساعه يكون فيه لقطة بوس او حضن او سرير وانا مراقب ولاء بطرف عيني وبدأت الاحظ انها مش على بعضها وعرقانه وبتمص شفايفها .. انا من اثارة الفيلم ومنظر ولاء زبي قام وبقا ظاهر في البوكسر .. ف اتحركت وعدلت نفسي بحيث يكون ظاهر لولاء وولاء خدت بالها منو وبقا عينها على الفيلم وعلى زبي وبقا حالها لا يطاق .. بعد شويه قامت من مكانها انا: على فين الفيلم لسه مش خلص ولاء: انا تعبانه شويه هروح انام انا: تنامي اي لسه بدري ولاء مردتش عليا ودخلت اوضتها .. انا بعد شويه رحت فتحت الباب سنه بسيطه وحصل الي كنت متوقعو .. ولاء قاعده على السرير وسانده ضهرها وقلعت البنطلون وجايبه الكولوت على جمب وبتلعب في كسها وهي مغمضه وكاتمه آآهآتهآ والايد التانيه ماسكه بتتنقل على بزازها .. انا قلعت الفانيله وبقست بالبوكسر ودخلت براحه ومن غير ما تحس نمت على السرير وقربت وشي من كسها واول ما بعدت ايدها شويه نزلت بلساني وبدأت الحس وافرك بظرها .. هي اول ما خدت بالها اتخضت وصوتت وبدأت تحاول تبعديني لكن انا طلعت فوقها وزنقتها في اول السرير وثبتها كويس وبدأت الحس وامسك بزازها وحلماتها ولا: بتعمل اي يا حيوان اااااه ابعد عني .. اااه سيبني بقا ولاء كانت بتزقني بإيديها بس مقاومتها بدأت تقل وصوتها يوطا وااهاتها تظهر ولاء: اه اه سيبني اااه براحه ياعمر أااه بعد شويه من الحس وفرك حلماتها استسلمت ومبقتش تقاوم وحطت ايدها على راسي وبترفع نفسها عشان الحس اكتر ولاء: ااااااااه ... ايوا كدا الحس كمان ... ااه احححح كمااان قطع كسي .. ااهه فضلت الحس وحسيتها هتجيب ميتها ف رفعت وشي وفضلت افرك بظرها بسرعه وانا ماسك حلمة بزها الشمال وهي بتصوت من الشهوه وطلعت ميتها وجسمها خدل وبدأت تهدا .. عدلت نفسي وحطيت زبي على كسها وبدأت افرك كسها بزبي واضرب بزبي وهي فاقت وحطت ايدها على كسها ولاء: انت اتجننت ولا هي عايز تفتحني؟؟!! وراحت نحية التسريحه جابت علبة زيت وادتهالي ولفت ونامت على بطنها وفتحت طيزها .. فحطيت شوية زيت على خرم طيزها وشويه على زبي وحطيتو على خرمها وبدأت ادخلو زبي دخل طيزها وخرمها كان ضيق ودافي وكان احساس يجنن وخاصه اني عارف ان الي تحتي دي اختي ف كنت حاسس بقلق وهيجان ومتعه ونشوه غريبه وكلو في وقت واحد بس المشكله انها مش اتوجعت ف فهمت ان طيزها مفتوحه انا: انتي طيزك مفتوحه؟؟!! ولاء: ايوا انا: مين !! ولاء: ياعم ماتقلقش مفيش من الي في دماغك دي البت خلود انا: خلود !!! ازاي ولاء: نيك بس وانا يبقا هحكيلك ف دخلت زبي وبدأت انيك واااااه على دا جمال .. كل يوم كنت بتفرج على سكس واتخيل بنات من الي معايا واضرب عشره عليهم بس دا غير .. كنت طاير من الفرحه وفضلت ادخل واطلع زبي وانيكها شويه بسرعه وشويه براحه وهي ااهاتها ماليه الاوضه وريحة العرق وعسل كسها طالعه وكنا في قمة الشهوه والمتعه وفي الاخر جبت لبني في طيزها واترمينا جمب بعض من التعب . . .​